План засідань МО класних керівників


1 зірочка2 зірочки3 зірочки4 зірочки5 зірочок (1 глосів, оцінка: 5,00)
Loading...

СЕРПЕНЬ

1.     Стан виховної роботи в школі за минулий навчальний рік та завдання вдосконалення навчання і виховання учнів в новому навчальному році.

2.     Обговорення плану роботи на новий навчальний рік.

3.     Рекомендації щодо проведення першого уроку на тему: «Дніпропетровщина – моя земля», приурочений 80-річчю утворення Дніпропетровщини.

4.   Огляд новин методичної літератури, методичних листів і рекомендацій Міністерства освіти і науки України, рішень виконкому, районного відділу освіти.  (Кольгіна Т.О.)

 

ЛИСТОПАД

1.     Формування системи морально-естетичного виховання особистості. (Кольгіна Т.О.) (ВР червень, 2011)

2.     Методи і форми морально-естетичного виховання в позакласній роботі. (Поставець Л.В.)– з досвіду роботи.

 

СІЧЕНЬ

1.     Аналіз стану громадянсько правового виховання в школі. Профілактика правопорушень серед підлітків. (Кольгіна Т.О.) (січень 2009, серпень,2008)

2.     Форми і методи громадянського виховання в класному колективі. (Загорська Л.П.) (з досвіду роботи)

3. Аналіз стану залучення дітей до гурткової роботи. (кл.керівники)

 

БЕРЕЗЕНЬ

 1.  Профорієнтаційна робота. Усвідомлений вибір професійного майбутнього (Кольгіна Т.О.) (жовтень, 2008)

 2. Сприяння соціально-професійному самовизначенню випускників. (з досвіду роботи) (Кольгіна Т.О., Трофімова О.В.)

3. Огляд методичної літератури (Оверко З.А.)

 

ТРАВЕНЬ

 1. Створення в школі максимально сприятливих умов для морального й естетичного розвитку учнів, формування правомірної поведінки, моральної саморегуляції. (підсумки виховної роботи за рік). (Кольгіна Т.О.)

2. Підведення підсумків роботи методичного об΄єднання, визначення рівня теоретичних знань, умінь та навичок класних керівників шляхом анкетування. (Кольгіна Т.О.)

3. Практичне заняття (планування виховної роботи по класах, психолого – педагогічна характеристика класу, схеми вивчення і складання психолого – педагогічної характеристики особистості).