25th Березень
2014 року

Семінар директорів ЗНЗ


1 зірочка2 зірочки3 зірочки4 зірочки5 зірочок (3 глосів, оцінка: 5,00)
Loading...

IMG_2691IMG_2705IMG_2711IMG_2715IMG_2732IMG_2741IMG_2748IMG_2749

 

 

 

 

 

 

24 березня відбувся семінар директорів на тему «Принцип інноваційності в  управлінні загальноосвітнім навчальним закладом і шляхи його реалізації» за таким планом:

І. Презентаційний модуль. (у супроводі електронних презентацій)

Доповідь директора школи Слюсар І.В. на тему семінару: «Принцип інноваційності в  управлінні загальноосвітнім навчальним закладом і шляхи його реалізації».

        Візитка школи – відеоматеріал;

        Принципи управління загальноосвітнім навчальним  закладом. Інноваційні принципи управління в школі  та напрямки діяльності;

–   Притча “Служіння ангелів” – відеоматеріал.

1.    Практичні наробки учителів школи на шляху до інноваційного розвитку .

*    Виступ вихователя ГПД Пашкової І.М.  «Наступність між дошкільною та початковою освітою»;

*    Виступ  вчителя початкових класів Сахарук І.П. «Особливості впровадження Держстандарту початкової освіти в школі»;

*    Виступ заступника директора з навчально-виховної роботи Поставець Л.В. «Принципи визначення профілю навчання в школі»;

*    Виступ вчителя біології Третяк О.В. «Педагогічна технологія «Метод проектів» як один із способів підвищення якості освіти».

*    Виступ вчителя фізики Мольцан В.І.  «Принцип соціалізації навчальної діяльності  та прикладна спрямованість уроків фізики»:

Прикладна спрямованість уроків фізики (7 клас) – відеоматеріали

Принцип соціалізації на уроках фізики (8-9 класи) – відеоматеріали

*    Виступ учителя історії Журавля  М.М. «Міжпредметні зв’язки в позакласній роботі з учнями»

*    Виступ заступника директора з виховної роботи Кольгіної Т.О. «Принцип самостійності і співробітництва в дитячо-юнацькій організації «Фортуна». Учнівське самоврядування».

ІІ. Аналітичний модуль

1.    Обговорення та рекомендації.

Рекомендації учасникам районного семінару директорів

 1. Провідними ідеями управління в школі вважати:

  • Нову гуманну філософію школи, яка орієнтована на європейські цінності;
  • Нову кадрову політику;
  • Внутрішкільну культуру;
  • Тотальну якість освітніх послуг;
  • Нову ідеологію виховання, що базується на моральності, духовності, патріотизму;
  • Особистісний розвиток позитивної концепції керівника школи як менеджера освіти та всіх учасників НВП;

2. В управлінні освітою керуватись принципами, що не суперечать концепції розвитку школи та відповідають обґрунтованій креативній, гнучкій, мобільній системі управління ЗНЗ.

3. Керуючись принципами інноваційності в управлінні ЗНЗ, керівникам шкіл залучати педагогічні колективи до процесу постійного оновлення освітнього процесу, переводити заклади освіти в якісно новий стан, більш відкритий щодо попереднього, створюючи при цьому відповідні умови для

  • постійної реалізації освітніх інновацій та підтримки педагогів – інноваторів;
  • надання конкурентоспроможних освітніх послуг, зокрема комп’ютерних.
  • здійснення оперативного інформаційного зв’язку з усіма учасниками навчально-виховного процесу, роботи в мережі Інтернет;
  • інтеграції у міжнародний освітній простір;
  • постійного залучення інвесторів;
  • створення конкурентоспроможного освітнього середовища;
  • підготовки конкурентоздатних випускників, адаптованих до швидко змінюваних вимог суспільства.