11th Серпень
2011 року

Поради батькам


1 зірочка2 зірочки3 зірочки4 зірочки5 зірочок (Поки що не має оцінок)
Loading...

Поради батькам

1.Стимулюйте інтелект дитини.

Створивши сприятливе середовище, можна підвищити коефіцієнт розумового розвитку маляти на 25 – 30 одиниць чи, навпаки, знизити його на 30 – 80 одиниць, якщо життя дитини нудне, одноманітне, безрадісне. Тому – не гайте часу.В ранньому дитинстві мозок найкраще сприймає нове, накопичує знання. Пізніше засвоїти їх набагато важче.

2. Формуйте самоповагу.

Власний образ, закріплений свідомістю, є визначальним при прийнятті будь – якого рішення: на роботі, при виборі друзів, у коханні. Висока самооцінка додає сміливості братися за нове, ризикувати і, навіть зазнавши невдачі, все ж таки перемагати.

Необхідно розвивати в дитині такі здібності, прищеплювати такі навички, котрі б вирізняли її з поміж інших, викликали б повагу ровесників і дорослих. Діти мають знати, що успіх, майбутній добробут залежить від них самих.

І ще: у кожній дитини має бути хороший друг. Батьки спрямовують цю дружбузміцнюють її.

 

3.Навчіть дитину шанувати сім’ю.

Щоб виростити люблячих і ніжних дітей, оточіть їх піклуванням, ласкою з перших днів життя. Діти мають бачити, що, йдучи на роботу чи повертаючись додому, тато й мама цілуються – це сімейний ритуал.

Найкращий спосіб виявляти батьківську любов – кохати матір своїх дітей. Жінка, зігріта чоловічою любов’ю, добре ставиться до сім’ї.

Усе це краще за будь – яку лекцію дасть зрозуміти підліткові, що гармонійне сімейне життя – насамперед, рівноправ’я у стосунках, відповідальність перед коханою людиною, бажання робити для неї добро, ніжність та взаємна повага.

4. Живіть у хорошому оточенні.

Друзі, яких виберуть собі діти, впливатимуть на їхніморальні орієнтири, поведінку.

Тому уважно придивіться до сусідніх дітей, поцікавтеся репутацією школи, до якої вони ходитимуть, будьте прискіпливими у доборі своїх приятелів. Подбайте про якнайширше коло знайомств вашої дитини з ровесниками із благополучних сімей. Якщови живете на важко буде вийти з нього, розповсюджуючи пахощі троянди.

5. Навчіть дитину спілкуватися.

Є шість умов за яких у дитини виробляються корисні навички: щира любов до батьків (захищеність), приязне ставлення до навколишніх, зовнішня привабливість, можливість спостерігати правильне соціальне спілкування, висока самооцінка, звідси – впевненість у собі, середній запас слів, вміння підтримувати розмову.

6. Будьте вимогливими.

Діти із високою самооцінкою, почуттям власної гідності, вмінням робити щось краще за інших виховується, як правило, у сім’ях, де до них ставлять високі вимоги: дотримуватися порядку в домі, організовувати своє дозвілля, гідно себе вести.

Але не будьте тиранами. Запамятайте, що відповідальними, розумними і слухняними діти стають не відразу. На це треба витратити роки.

7.Привчайте дитину до праці.

Повною мірою ви можете запрограмувати життєвий успіх своїх дітей. Отож подбайте, щоб вони без примусу набули трудових навичок, допоможіть заповнити їхнє життя цікавими й корисними справами, що вимагають певних зусиль на шляху до успіху. Хай вчаться долати труднощі, впевняться, що можуть упоратися з будь-якою справою. Але все це має бути цікавою, захоплюючою грою, не важкою необхідністю.

8.Виховуйте відповідальність і

порядність.

„Що таке добре, а що – погано”, а й закріплюйте гарні навички, карайте за негідні вчинки. За приклад дитині має слугувати гідна поведінка батьків.

У підлітковому віці дитячі симпатії, прагнення до наслідування перемістяться з батьків на ровесників.

9.Пильнуйте, щоб дитина не стала„Телеманом”.

Телевізор, відео, як злі чарівники краси в неї години, дні й роки. За соціологічними даними, маля перебуває перед блакитним екраном в середньому 50 годин на тиждень. Отож з час вступу до школи витратить на сидіння біля екрану часу більше, ніж студент коледжу за чотирирічне навчання.

Перегляд телепередач гальмує у дітей розвиток лівої півкулі головного мозку. А нею визначається розвиток мови. Отож з часом у дитини можуть виникнути ускладнення при спілкуванні. „ Телемани ” стають нервовими, їхні дії визначаються миттєвою реакцією, завдаючи шкоди осмисленню та обговоренню події. Телепередачам слід протиставити заняття спортом, музикою, читанням, корисною домашньою роботою тощо.

10.Не робіть за дітей те, що вони можуть зробити самі.!!!

Нехай все перепробують, нехай вчаться на власних помилках. Треба, щоб вони якнайчастіше брали участь у сімейних нарадах. Нехай якнайраніше привчаються робити щось для інших, особливо те, що в них добре виходить.

Спілкуйтеся з дітьми!!! Підіть разом на прогулянку, пообідайте в кафе. Пізні, нічні години (молодші сплять, телевізор вимкнено, телефон замовк) настроюють на довірчий лад батьків і підлітків, вони стають ближчим, щирішим.

Якщо у важку хвилину ви опинитеся поруч як друг, а не бос (так найчастіше буває вдень), дитина, можливо, довірить вам болючу таємницю і прислухається до вашої поради.